ätitochstuderat

Har varit hektiska dagar i skolan på sistone, blogga har jag inte riktigt hunnit med men äta bör man annars dör man! Om jag haft lite mer månadspeningar hade jag lyxat med utelunch var dag, nu blir det mest hemgjorda smörgåsar och banan runt 12-snåret.
Kvällarna är kanske lite roligare sett ur matintag, ätit bland annat:

Coca-Cola marinerade (ja.. jag vet Kristoffer) fläskkotletter med ingefära och apelsin
-måste erkänna till Robins stora nöje att det faktiskt var oväntat gott




Långkok á la mormödrar
-en klassiker som får en riktigt god smak med hjälp av öl, kalvfond och lagerblad




Gjorde förresten "tinnys fejkinlagda gurka" till långkoket, väldigt lätt. Skiva gurka med en osthyvel, blanda med citronsaft och en skvätt vinäger. Lite salt. Done!

tinny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0