lis


Tom Kha Kai blev middagen för kvällen, har man inte energi att själv komma på maträtter är google som vanligt en av världens bästa uppfinning. 
Kul för dagen: jobbade på en skolgrej, jag satt och pyssla som bäst i indesign, skulle precis spara mitt förträffliga arbete, ERROR ERROR indesign is shutting down.
Jag blev så glad att jag var tvungen att fira med IKEA och korv, stort, har någon varit där och ätit köttbullarna?

Thaikycklinggryta med kokosmjölk, citrongräs, chili, ingefära, koriander och lime. Ris och vårrullar.




Nu är det helg! Fredag räknas som helg!
tinny



Kommentarer
Postat av: Kristoff

Rispuck!! haha nerd! Thaikäk är grymt, dra nu till en thaiaffär o köp limeblad, Spiracha HOT Chilisauce och Panko(japanskt ströbröd) hur länge ska man behöva tjata va?! Det är tre prokukter man alltid MÅSTE ha hemma.

2009-11-13 @ 00:43:32
Postat av: den som googlat fram

Jag hade energi att komma på! Kan ju iaf ge mig lite cred när jag satt hela förra veckan och spånde fram denna veckas helt fantastiska matsedel! SPECIELLT detta recept! Sen att jag använde mig av google är en annan femma..



Annars kan du ge mig lite cred imorgon när vi ska käka våra coca-cola marinerade fläskkotletter! Hoppas på succé!

2009-11-13 @ 02:07:25
URL: http://robin.nordgren.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0