vigillargröt

Fortsättning på gröttemat, jag ska köpa jordnötsmör så jag kan prova Kristoffers tips, men just nu ganska precis käkade jag en egen favorit; äpplegröt. Släng i ett hackat äpple i gröten, mycket kanel och ät med äpplemos och mjölk. Min motto är; ät nyttigt men gott. Jag skulle inte klarat att äta antingen eller, vägrar äta skräpmat hela tiden likamycket som jag vägrar att äta torra kycklingfiler och inga kolhydrater (GI= gud vad ickligt) Nu är jag iochförsig kolhydratlovern nr 1, skippar hellre choklad i resten av livet än bröd. I love bröd.





tinny


Kommentarer
Postat av: Emma

håller verkligen med dig!

man kan äta gott men ändå nyttigt och man måste ju bara få unna sig lite god mat, som falafel, mumms!!



mitt motto är "jag äter inte för att leva, jag lever för att äta"

2009-11-10 @ 14:37:07
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hörde idag på TV att människor som äter mycket kolhydrater blir mycket mer kreativa! Hur bra som helst ju!

2009-11-11 @ 17:59:27
URL: http://jesuisunepaparazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0