Jaja

Jag har, som alla redan kanske vet, brutit alla mina fingrar för några veckor sedan. Det är ju därför jag inte kunnat blogga så mycket, men nu är jag igång igen...förutom att jag ska ha ett uppehåll på 9 dagar från och med imon! Men då befinner jag mig i Italien och frossar i god mat och nya bloggrecept/tips.

I vecka har det ätits Gyoza på ett litet sushihak i Brommaplan. Så grymt goda att jag inte kunnat sluta tänka på det!
Det är ungefär som stekta dumplings gjord på fläskfärs. Vi åt det faktiskt i julas hos Eve, Tinny.





Kristoffer


Kommentarer
Postat av: Eric

Ser gott ut!



Här hittar du våra skateboard- och snowboardfilmer vi snackade om: http://www.randombastards.com



Cheers,



Eric

2010-04-23 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0