mindagifönstretdel2

Efter frisörbesök åt jag och bästisHanna på RÅÅ, vi tog dagens meny vilket bestod av 9-bitars sushi och misosoppa för 69 kr. De gör riktigt bra grejer där, tips! Vi satt i en helt vindstilla passé i bara linne och blev helt stekta. Jag håller med Lina, VÅREN ÄR HÄR!

Sedan cyklade jag hem och åt vindruvor i solskenet, jag slumra faktiskt till och vaknade av fina Amanda som ringde och väckte mig för påminnelse om afterwork. Efter en liten liten latte på Pronto med Amanda träffade jag upp mina gamla arbetskamrater på Czechpoint (lilla torg). Ni som gillar cider som inte är alltför söt bör prova Sommerset! Efter att ha firat en massa olika saker (marcus klarade teorin, johan ska bli pappa..) med cigarrer och stora tjeckiska öl ville killarna gå och se fotbollen. Det var väl ungefär där jag bestämde mig för att cykla hem med mitt fantastiska ointresse för sport.






Kommentarer
Postat av: emma

gud så mysigt det verkar med balkong!

ser ut som en härlig utsikt också :)

2010-05-01 @ 11:17:40
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: amanda

en blogg bör uppdateras varje dag för att inte göra trogna läsare utan eget liv i fönstret besvikna. har nu läst detta inlägg 10 gånger (2 gånger om dagen sen i onsdags) och känner mig jättebesviken.

2010-05-03 @ 10:31:29
Postat av: amanda

den som bloggar bör skriva minst ett inlägg varje dag för att inte göra trogna läsare utan egna dagar i fönstret besvikna. jag har nu läst detta inlägg 10 gånger (2 gånger om dagen sen i onsdags) och börjar känna mig jättebesviken.

2010-05-03 @ 13:18:17
Postat av: tinny

haha, det kommer nu!

2010-05-03 @ 16:19:17
Postat av: Kristoffer

Ja.....jag håller med Amanda......

2010-05-04 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0