slippery fish

Dagen började bra med frukost i solen (ja jag vet att klockan är halv två på bilden). Men var kom alla molnen ifrån nu? Jag har fixat lite saker på stan och köpt flytande fiskolja, jag brukar äta omega3-kapslar men ville testa en ny form. Den flytande oljan ska jag sätta i mig 1-4 matskeder per vecka av, så jag hällde ner 1 tsk i min smoothie. Lite smakar det ju men fortfarande inte äckligt för den är smaksatt med citron. Jag skulle nog dock inte äta den som den är, utan blir nog bäst att hälla i den i valfria drickor.

Ikväll kommer nog Jennica över för lite mat och massor av prat. En av ingredienserna kommer bli koriander. Jennica jobbar som kock men hon är alldeles för ljuvlig och söt för att någonsin säga att jag lagat något äckligt till henne (som Kristoffer). Perfekt!








Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vadå som Kristoffer!? hehe Du det verkar ju lite omega 3!? 1-4 skedar i veckan... jag äter 4 st 1000 mg kapslar om dagen (Kanske inte normalt!?) it is the shizzle!!

2010-05-04 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0