Bulgur

Ledsen mina vänner, nu har Kristoffer och hans pröffskamera åkt hem. Kvar är jag med mitt hatobjekt Xacti, även kallad kräkkameran. Det är så mycket mer motiverande att fota med en bra kamera som faktiskt återspeglar bilden lika bra som ögat ser det OCH det blir roligare för er att titta på. Systemkamera får alltså bli nästa sparprojekt.

Idag har jag suttit i skolan sedan 08 och pifflat med bokomslaget, är nöjd änsålänge och imorgon ska jag skriva ut allt på ett lite grövre papper som jag köpte för en stund sedan. Min planering över jobb i GBG ons-sön kontra skoluppgifter kontra jobb på Barista är kanske inte skapat i min mest lysande stund. Tiden som väntar kommer bli stressig men kul.

Kom hem rätt sent idag från skolan och var vrålhungrig (fick blodsockerfall där i slutet varav Malin räddade mig med lite kexchoklad). Väl hemma lagade jag ihop korvstroganoff med bulgur och sallad. Vet ni hur mycket 2 dl bulgur blir färdigkokt? Väldigt mycket bulgur, har i princip mat för hela veckan. HAHA.

Okej, nu måste jag nog lägga mig i slappna-av-mode, är nog lite väl trött.
 





tinny






Kommentarer
Postat av: robin

tomatsåsen var ju till lasagne? :-(

2010-02-17 @ 22:24:52
URL: http://robin.nordgren.in
Postat av: Anonym

dom krossade tomaterna menar jag givetvis :-)

2010-02-17 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0