detox



Vet ni att avokadon är billig och framförallt riktigt god nu? Detta är min stående frukost; naturell yoghurt, havreringar, banan, mandlar, russin, hallon och blåbär. yumyum. Och en macka till det. Jag mår illa om jag inte äter frukost, det är av vana man äter det eller inte äter det. Jag är van och jag vill ha mycket av det. Nu när apoteket tappat sitt monopol får jag hjälpa dem med marknadsföringen; extrapris på vitaminpiller nu! Kan behövas i detta land som är sjuk kallt, blött, räligt, mögigt och andra skånska uttryck. Någon som vet varför det är mindre av a-vitamin i kvinnotabletterna än i övriga?

tinny

Kommentarer
Postat av: Alina

Ser sjukt gott ut! mums

2010-02-03 @ 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0