matutanbevis

Ah jag glömmer att fotografera maten hela tiden, kanske inte alltför intressant att höra vad jag ätit utan att se lite visuellt på vad detnuvarsomvarsågott. Jag skyller på att jag blir så deppig av min dåliga kamera. Ja, ikväll var det potatissallad med sticklök, rökt fläskbog (som kassler typ), äppelsallad och senapssky.

Vill ni göra potatissalladen gör ni följande: koka potatis i lite mindre bitar och låt svalna något. Skär sticklöken fint, blanda allt med gräddfil, lite olivolja(gärna citronolja om ni har det), salta och peppra lite. Servera gärna lite ljummen till valfritt tillbestyr.





tinny

Kommentarer
Postat av: Emma

jaa det är så gott!



jag gjorde såhär



http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=582510



precis efter receptet och det blev superbra! blev så mycket som det är i burken på bilden.



ses på lördag! kram

2010-02-11 @ 22:54:48
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0