frostingsaveslifes

Igår ville jag vara lite töntig och ta med mig en kladdkaka där det skulle stå P + L på till Lina och Per. (du klipper ut boktäver eller valfria mönster, sedan lägger du dem på kakan och siktar florsocker över, som på min princesstårta till robin nedan)



Men, när jag skulle vända kakan var den så kladdig inuti att den bara föll isär i massa delar. Sådär snyggt. Det är inget som en massa glasyr inte kan rädda, så det fick bli cupcakes istället.

 

Jag missade helt att fotografera the burgers, men det var riktigt gott. Satte liksom en fin grund till en fin kväll!

tinny


Kommentarer
Postat av: Lotten

tinny, har du inga bra omelett-tips..? :)

2010-01-24 @ 23:59:21
URL: http://lottendanemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0