issues

Idag under min promenad genom affären kunde kanske övriga folk tro att jag var alldeles nykär eller kanske vunnit lite pengar på lotto. Jag försökte inte ens spela cool utan gick med ett liten glin på läpparna. Orsaken till min okontrollbara glädje var att jag plockat på mig massa goda ingredienser. Jag är osäker på vad det säger om mig själv. Men jag längtade verkligen hem så jag kunde laga till det. Till mig själv. Begäret just nu på är chevre som jag tjatat innan om, det är gott. Jag ska dock försöka begränsa mig lite, så jag inte föräter mig (sicken lyx att kunna göra det). Kommer säkert äta upp det som är kvar inatt efter dans & fest med Lina o co. Vi ska förresten få hemlagade hamburgare ikväll!

Som lunch blev det alltså färskpasta med basilika & pestofyllning, chevre(!), körbärstomater, gurka, babyspenat och tonfisk med grillad paprika (denna fick jag gratis sist jag träna på SATS, man är ju student), päron och vinegrette.




tinny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0