smakis



TÅRTOR, vi testade tårtor på Manifesto idag. Kan ju inte bli mer nöjd, olyckligtvis ville min kamera inte vara lika glad så ovan är enda bilden jag fick fram.

1. Hallonmoussetårta med seg chokladbotten
2. Citronmoussetårta med mandelbotten
3. Nougat- och hasselnötstårta med mandel- och chokladbotten
4. Passionsfruktmousse med seg chokladbotten
5. Chokladtårta med grädde och jordgubbar

Vinnaren blev Passionsfruktmousse med seg chokladbotten, jag röstade starkast på Hallonmoussetårtan (hallon är mitt favoritbär/frukt/färsk föda) men kan intyga att passionen fick en stark 8 av mig.

De nya lokalerna som Manifesto flyttat in i var riktigt häftiga, och det är ett härligt gäng. Behöver ni någon form av reklam är det bara att vända er till Michael Nilsson. Jag ska definitivt försöka få praktik där sen!

tinny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0