reminder

Mitt första minne av mat är nog min helt sanslösa craving på chokobanan. Jag hackade en banan och blandade med vispgrädde och choklassås. Done! Åt det och tyckte det var så sjukt gott. Så man kan dels säga att det är min kroppsstomme och sen att jag kanske utvecklat min kokkonst därefter. Kristoffer älskade dammsugare (punchrullar) och vita bönor på burk.

Vad jag vill säga är att det bara är att öva öva öva och smaka smaka på. Testa nya kryddor, följ något konstigt recept eller bara improvisera fritt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en sak som är jättegott som jag brukade göra när jag var liten är cocacola float.



några kulor vaniljglass i ett högt glas

häll över cocacola och toppa med chokladsås och en klick vispgrädde på toppen!



smaskigt!

2010-03-18 @ 20:56:00
URL: http://emmaronnerling.blogspot.com/
Postat av: tinny

haha emma det låter helt absurt, men ja, varför inte! :)

2010-03-19 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0