senastenytt





Detta har jag alltså gjort den senaste veckan, for upp till GBG för att arbeta för kära Amanda och deras event med Leksands knäckebröd och Skånemejeriers (Allerums) ostar under GBG Horse Show. Jag höjta om smakprovning, fick sjuk träningsvärk i rumpan av bollkastningsupplockningen, tittade på fina hästar/hästsaker och åt en väldigt god frukostbuffé varje morgon.

Det är något visst med göteborskan som jag önskade jag hade ibland, tänk er på klingade västkustska: Prova gärna Leksands Kardemummaknäckebröd, smakar nästan som bulle!
Tänk er sedan samma mening fast på skånska: smaugar nästan som buelle... Lite mer neggo och oklingade.

Haft verkligen världens bästa sällskap. Kylie. (haha, detta är så internt men Amanda har en alldeles ypperligt dålig musikkännedom som vi skrattade gott åt i bilen ner).




tinny



Kommentarer
Postat av: Alina

vad kul tuss :)

2010-03-04 @ 06:49:49
Postat av: Anonym

meop. de flesta heter faktiskt kylie.

2010-03-04 @ 09:30:52
Postat av: Emma

allt låter så gott här på bloggen :) i love it! har prövat göra massa av sakerna.



hur kan det komma sig att du fick åka upp till göteborg och göra detta. verkar jättekul. är det med skolan? vad är det nu du pluggar igen? jag ska snart söka in men är fortfarande lite osäker på vad. det du läser verkar vara så roligt.



kramar

2010-03-07 @ 11:58:06
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0