Freebird

Igår var jag ledig och det måste man ju alltid fira med att äta mycket mat! Dagen började med standardfrukosten på 2 dl havregryn (Gyllenhammar´s) te, macka och frukt. Har varit lite "crazy" på sistone och varierat mitt grötätande ( men jordnötssmör, kardemumma, russin, banan kommer ändå alltid vara oslagbart ).

Sedan blev det brunch på gamla arbetsplatsen Långbro Värdshus. Åt självklart tills jag fick ont i magen...
Kvällen avslutades faktiskt med Findus Fiskgratäng och en enkel sallad, för jävla gott måste jag säga! Sen krängdes det Kardemummagifflar (ja, de nya från Pågen) och chokladglass med hallon, vattenmelon och godis.

Om allt går som planerat kommer jag att göra lasagne ikväll och i veckan väntas One tray bake chicken.... stay tuned!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0