tomato tomato

I fredags fikade jag och några härliga människor på Slotträdgårdens Café, de levererade inte fullt lika bra som sist jag var där, har dessutom för mig att det är en ny ägare. Omgivningen är dock väldigt vacker, speciellt en sommardag då man kan sitta på en brygga vid kanalen nedanför deras stora trädgård.

Min svampsoppa för 59 kr tillsammans med surdegsbaguette var riktigt god, strömmingsmörgåsarna som Amanda och Gustav tog var visst inte fullt lika bra. Så soppan är tipset! De har dessutom finfina tomater.. (jag tror de bara ramlade ner på vår bord.. eller..)






Kommentarer
Postat av: Hanny - Time To Get Girly

ihih, sweet so sweet du vackra tjyyv. :P

det ser himla fint ut <3

2010-09-06 @ 06:48:45
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/
Postat av: amanda

sillamackan var ju visst god!! tyckte jag. bra fallvinkel på tomaterna också. Puss

2010-09-06 @ 13:13:37
Postat av: tinny

haha ok då, men fick ni inte ont i magen och gjorde en gemensam rysning när ni pratade om den?

2010-09-06 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0